Poniżej przedstawiamy procesy zwiazane z zakupami w sklepie Agro Punkt
I. Zakup towaru
Wybór następuje z dostępnego katalogu. Po umieszczeniu produktów w koszyku, klient wybiera sposób dostawy i płatności.
Wysyłka
Towary dostarczamy niezwłocznie firmami kurierskimi.
Możliwy jest też odbiór osobisty w sklepie.
Prosimy zaznaczyć jedną z opcji wraz z formą płatności
Koszty dostawy (bez pobrania) są podane w tabeli poniżej:
Koszt wysyłki firmą kurierską to 21 zł
Odbiór osobisty - 0 zł
Płatności
W naszym sklepie są możliwe następujące formy płatności:
Forma płatności | Opłata |
Przedpłata na konto (przelew) | 0 zł |
Płatność przy odbiorze (pobranie) u kuriera | 4 zł |
PayU | 3% zamówienia |
Po wyborze sposobu dostawy oraz płatności klikając na przycisk zapisz następuje ostateczne wyliczenie wartości zamówienia.
Całkowita wartość zamówienia obejmuje: cenę brutto produktów, cenę przesyłki oraz opłaty za obsługę płatności.
Wpisanie danych
Po wyborze sposobu dostawy i płatności następuje wpisanie niezbędnych danych do wysyłki. W sklepie istnieje mozliwość zakupów zarówno z rejestracją, jak i bez rejestracji.
II. Zwroty
Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).
Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności Kuriera.
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
III. Kontakt
Po złożeniu zamówienia pracownik naszej firmy skontaktuje się w celu omówienia szczegółów zamówienia.